Search This Blog

Friday, February 11, 2011

Senyuman Saya… =)

Assalamualaikum  to all my followers  yang sudi blogwalking kat blog saya…mintak maaf  sgt2 sebab lame tak update blog…dah dekat seminggu dah…bukannnya apa… saya ade problem la… laptop saya “meletup”  hehehe…ni pun gune laptop kawan… terima kaseh  kat  Iza sebb sudi pinjamkan laptop dia kat saya…
Mgkin entry hari ni pendek  sikit la sebb… mood maseh tak stabil..tapi apa2  pun kite kene ceria dan teruskan hidup…hehehe…laptop bagai nyawa saya la kat sini… tapi nk buat mcm mn kan…dah dia nk rosak…saya tawakal je la… mgkin ade hikmah disebalik semuanya tu…Redha dgn ketentuanNYA… kalau nk  ikut  kan hati mau je beli yg baru..tapi  pikir2  duit  tak de..mcm yg sahabat  saya ckp… “ikut hati mati, ikut  akal  cekal” so bila dia dah ckp mcm tu saya pun pikir  la..mgkin ade betul nye kan..ala  takpe  la…lagi 2 bulan  je lagi… kawan2  kan  ade..hehehe… “boleh tak saya pinjam laptop awak…boleh kan???”
Apa yang  saya buat  sekarang  hanya  mampu  senyum kerana org ckap senyum itu terapi yang paling berhasil… walau apa pun masalah yang kita hadapi… laptop rosak ke..kene marah ngan kwan ke… putus cinta ke…ape2  je la masalah… ade  ubat yang  paling  mujarab…nk tau tak apa??? SABAR dan SENYUM… itu lah panadol yang paling berkesan…
Apa2 pun…saya motivasikan diri saya…walau banyak masalah yang saya hadapi… harus  saya ingat bahawa…manusia mang  tak lari dari masalah…. Setiap masalah ade penyelesainnya… so, hadapi semua itu  dengan  tenang…dan juga dengan senyuman…Jangan Lupa Untuk  SENYUM!!!  =)
Tangisan dalam Tawa...

p/s:  SENYUM ANDA ITU MERUPAKAN SATU SEDEKAH, SAMA JUGAK DENGAN SENYUMAN SAYA… wink~~ JANGAN MALU UNTUK SENYUM… (^_-)

6 comments: