Search This Blog

Tuesday, April 26, 2011

Imtihan,Exam,Pekse

Assalamualaikum kepada semua blog walkers kat sini...heheh sekarang dah bulan 4 so...kami semua duk sebuk sitting untuk final exam...dan ini lah jugak exam paling last selepas mengharungi kehidupan sebagai seorg pelajar selama 4 tahun..FUhhhhh!! Akhirnya...hehehehe...so.. baru ni dah lepas satu paper..tinggal lagi 3 paper...my battlefield will be coming soon!!!

Hahahah..sudah sedia maklum..aku kan suke mengoyal..so, baru ni time aku g lebri...bace notes tak berapa sgt..mengoyal ambik gambo je lebeh hahahaha....bukan ape org kate release otak kan...bukan nye kite ni bumble bee ke optimus prime ke...nk belajar 24 jam..hahaha....so, time rest ambik gambo la... cari mud...


Oopps...tapi korang kene rilek..jgn kutuk aku lagi..aku ni syok sendiri ke ape..ko tahu yang trut ikut mengoyal sekali adalah kawan aku..hahaha...sebb dia tokei yg bawk kamera...tanpa segan silunya kami mengePOSE diri kami di lebri hahahaahah.....



Tapi pose2 kami ade batasnya..bila dah habes pose sambung balik bace notes yang dah 3 kali bace...n resultnya..I dont Know Sepatah HaraM...hahahaha...xpe ade jugak input yang dapat kat..daripada zero terus....

Bah...sini saja post hari ni..aku nk pi hanto bokbn kawan aku..pas abes exam ni balik kg la aku...tggu la ape bnda yang aku mmpu buat nk isi mase terluang 6 bulan sebm dapat kerja..apa2 pun yang penating aku wish "GUD LUCK" untuk kwan2 aku..semuga anda jadi yang terbaik..! Amin...

..

p/s: aku doakan semuga aku berjaya dan korang pun berjaya..rezeki TUHAN ade di mane2 :)

1 comment: