Search This Blog

Monday, February 6, 2012

What was happened to me in 2011..=)

Assalamualaikum n gud morning to all yang blog walking kat sini... hehehe terasa ade mud untuk update entry malam ni... Actually dah dekat 8 bulan la... aku tak update blog ni.. so, tipulah lau ckp tak de langsung perkara yang best sepanjang 2011 tukan...heheheh..bukan setakat tak de..tapi belambak..berkoyan2 kalu nk di ceritakan... so, untuk menyenangkan aku dan memudahkan anda.... kite tulis dia dalam bentuk point form (term yang glemer jaman belajo dulu) hehehe..kita ikut day by day la kan..sebb nye nk citer sekaligus..giler byk hehehe..

ok... AGENDA PERTAMA..

HABES BELAJA N JEJALAN KAT SANDAKAN..... perghh ni saat org yang nk sgt kan..habes belajoooo!!!   Tapi habes belajo tak semestinya kita tak belaja kan... tu la... sebb everyday is a learning process. So.. lepas habis exam... aku n coursmate aku buat la farewell nye majelis untuk kami2..cos..mgkin nnt nk jumpa agak sukar dah..so,,kami sepakat wat mjlis ni kat Teluk Likas, Sabah.. cos jarak dari U tak jauh..tapi kami sampai lewat gak...(sebb aku n membe aku nek bus je, hahahah).. kat bawah ni ade la beberapa ulas gambo majlis tu =). kene kidnap gmbo di FB lu..sebb gambo ade lam cd tak save lam laptop..heheh

hehehe..ni konon cover album la hee...

Teng2...  He is my coordinator... really kebapaan.. Miss Dr. Lee so much.

half of my classmates...

Alright, habes bab kat u..so, namanya farewell...kene betol2 farewell la skunk..then masuk la agenda untuk membawa  haluan masing2...di pendekkan cerita balik kg maseng2 la...so aku...tak balik Terengganu ag.. aku g bergewang ke Sandakan dulu umah kakak aku,,,kat Sandakan byak la jugak tempat yang aku lawat..hehehe...actually Sandakan is one of the best spot untuk di lawati n kat sana nice seafood yg kite boleh mkn...hehehe.. so, if ade yg interested nk pi.. Sandakan boleh di lawati hehehe....

 The view of Sandakan

ni..kat Sepilok..kat orang utan tu huhuhuh...


ni kat Angnes Keith House...umah ni di bina aleh Agnes tu.isteri kpd org putih yang penah duduk di Sandakan..umah nye kayu je..lau berkesempatan boleh explore masuk umah tu..kat dalam tu byk la bnda yng ditinggalkan hehehe..

Ok..agenda pertama stop sini dulu... untuk entry seterusnya...aku akan sambung kan balik..momantai...ade mse ag...byk lagi citer yg nk di story kan...kne stop..nyamuk  pun dah merata2 dan meratah2..kite jumpa esok lak ye...hehehe jaga diri =) Bye...

No comments:

Post a Comment