Search This Blog

Friday, January 28, 2011

Saya suke buat orang gembira…

Assalamualaikum kawan2…hurmm..hari ni mcm penat skit…sebb byk kije nk disetelkan…aktiviti hari ni adalah …pagi, aku siap2 kan tugasan untuk kali terakhir…bila dah siap print out semua..aku pun g la mandi n semayg…mase tu aku dah sms dah membe2 aku..janji nk g anto esemen yg kami buat tu same2….

            Siap2 sume…kami pun 4 org pergilah tggu bus…nk pegi library..first thing yang kami buat ialah…pergi binding esemen kami tu…ok..bila dah siap2 binding..kami berempat..berjalan la kaki pergi fakulti kami nk anto esemen kami pasal citer DoReMi..alah citer zaman P. Ramlee..tu..kami kne tlis skrip citer tu balik..hahahah..ase ni la eseman yg paling hebat..aku cam dah ase diri aku ni Yusof Haslam dah..buat2 skrip…petang tadi ujan renyai2 ckit…so, pergerakan kami laju la..takut kena ujan kan..sampai je fakulti kami…kami berempat pun pergilah menganto esemen kami kat Prof kami tu..bile dah siap anto..kami pun pergi makan..dan tmpat mkn kami..ialah library tu jugak…so, 2 kali lah tadi g library….

            Hari ni…kwan aku yang sorg tu sakit perut..aku tak tahu apebenda yang dia makan..tapi ALHAMDULILLAH la sebb tak de effect ape2 kan..so, bila dah perut kenyang..kami pun berlalu la dari library tu… sebnrnya aku ade bawak kamera ak… tapi aku segan la…nk gtau kawan aku..ye la mood dia tgh saket kan… hahaha… yang aku herannya..bila dah kuar je dari library tu…dialah org pertama..yang duk suh aku snap pic..aku pun ape snap la pic kawan aku yang tiga orang ni….

           baik aku segera angkat kaki.....
Untuk pengetahuan korang 3 orang..aku gembira sangat bile blh buat korang gembira…yang best nye pulak..bila aku balik je bilik..aku terus tgk gambr2 kite..dan aku hepi sgt tgk mud2 korag lam gambo tu..aku ase mcm bahagia dan gembira..ya lah sebb aku tgk korg hepi giler…
 wah..pandai korang berlakon....

            Sebnarnya aku nk gtau korang…aku suke tgk org sekeliling aku gmbira…lebih2 lagi lau aku mampu buat korang gembira..aku tak tahu..knpa petang tadi..aku ase gmbira sgt..bila aku duk2 ambik gambar korang..hahahah..yang penting korang comei2 belaka…heheheh…
 hi-5... =)

            Bile orang sekeliling aku gembira kan lagi2 dia ngan aku..aku ase perhubungan tu lebih erat dan dekat..ye la...bukan senang kan kite nk menggembirakan hati org..lagi2 org yang tak pernah kita kenal...ermmm... aku bukan ape..aku tak suke lau ade masalah..aku heret sekali diri aku ngn masalah aku tu…masalah tu mang kene pikir kan..tapi jgn la terlalu memikirkanya..cume kite pandai atasi masalh yang ad tu ngan bijak..waktu seronok..kite kne seronok… TUHAN beri kite nikamt yang tak terhingga ni…so same2 la kite..jalani kehidupan kite dengan sebaik2nya…. Hahaha..bile lagi time mase buat lawak…biar la lawak tu tak mnjadi pun..jnji ak dapt tenangkan kawan2 ak..n hepi kan dia…

            Buat2 kawan2 dan teman2 aku…aku just nk gtau korang..aku gembira dan bhagia sagt ade korang lam hidup aku…lau kawan yg jauh aku gne fb sebgai jalan pengerat..lau kawan kat sini..kami kuar sama2… kegembiraan yang korang bagi..dan kebahagiaan yang korang beri…yang membuat setiap hari aku tu bermkna sgt2..untuk kawan2 kat kg..nt aku balik kite jumpa ye..aku rindu n sayang kat korang sume…n untuk kawan2 kat sni..terima kaseh sebb susah senang kita sama2..tiada apa yang aku boleh balas kan cume aku harap.. selama kite knl ni aku mampu wat korang gembira..

THANK YOU, SYUKRAN..KAT TEMAN-TEMAN SAYA SEBAB SUDI MEMBAHAGIAKAN HARI-HARI SAYA… SAYA SAYANG KAMU !!!!

P/s: ni la gambar2 kami tadi… kawan2 kat kg jgn sedih..nnt aku balik kite kuar ramai2 ambik gambo okey!! =)







Aku gembira bila tengok korang gembira heheheh...

No comments:

Post a Comment