Search This Blog

Saturday, January 15, 2011

Sungai Lui

Bile dengar lagu ni rase cam syahdu je....Sungai Lui...mgkin nama satu tempat yang tak pernah saya dengar...tapi saya dapt merasakn lau pergi tempat ni konpem nyaman n best..macm suasana kampung la kate kan.....dari google search sungai lui adalah hasil cantuman dari Sungai Langat yg terletak di mukim Hulu Langat, Selangor...(owhh..baru paham)..
Syahdu....

lagu Sungai Lui ni sebenornya lagu Aizat...lirik dan susunan lagu dia amat unik dan kreatif....saya dedikasikannya untuk orang yang saya sayang!!!

Pejamkan matamu untukku
Dengarlah dunia berkata-kata
Usah kau ragu di sini tempatmu
Walau berubah di mata kita tetap indah
Selagi kau masih percaya

Ketawa kecewa terpisah
Jalan yang lurus kian berhalang
Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap ku masih percaya

Adakah semua ini yang ku inginkan
Ataupun hanya mengejar dunia semata-mata
Ku harap kau masih percaya

Buka matamu
Biar aku memelukmu
Kita bersama masih muda masih mentah
Ku harap kau masih percaya

Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini selama ini
Selama ini

No comments:

Post a Comment